Image Map

14 lutego 2015

Zeszyt i prezent na walentynki!

Mój DIY, który planuję już od bardzo dawna!

Już od dawna miałam zamiar pokazać wam jak zmieniłam mój zeszyt, którego zdjęcia są w zakładce PHOTOS. Uważam, że jest ładny i przepraszam za to, że na zdjęciach są inne obrazki niż na zeszycie w efekcie końcowym. Obrazki wydrukowałam poza domem i nie miałam jak w domu wydrukować innych. Mi się podoba. Są to dla mnie po prostu ważne rzeczy. Opiszę, więc po kolei co zrobić, aby mieć taki zeszyt.



 1. Wydrukuj obrazki i przygotuj zeszyt.



2. Ułóż obrazki na zeszycie tak jak chcesz je przykleić.



 

3. Przyklej obrazki i gotowe!!!
Jeśli zdecydujecie się zrobić taki zeszyt przysyłajcie nam zdjęcia jak wyglądają, jestem tego bardzo ciekawa.

Oto mój prezent walentynkowy od rodziców. Bardzo chciałam dostać duży kubek i dostałam.
Uważam, że jest śliczny!
Tak jak pisałam w poprzednim sobotnim poście, ja inaczej traktuję walentynki.
Bardzo dziękuję rodzicom za ten cudny prezent.

 Życzę wszystkim zakochanym miłego i romantycznego dnia zakochanych oraz mówię wam świętujcie ten dzień nie tylko dziś, ale codziennie lub co miesiąc. 
 Tym, którzy nie znaleźli jeszcze swojej drugiej połówki świętujcie ten dzień z przyjaciółmi lub rodziną. Nie siedźcie sami, bawcie się i świętujcie, że nie jesteście sami. 
 Pozdrawiamy! 

2 komentarze:

  1. Świetne pomysły! Bardzo oryginalne i pomysłowe :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każdy komentarz. Zależy nam na tym, aby blog wam się podobał ;)