Image Map

12 lutego 2015

Tłusty (słodki) Czwartek

Jak widzicie w tytule dodałam słodki Czwartek. Napisałam tak, ponieważ dla mnie nie jest to tylko Dzień Tłustych pączków, faworków itp., jest to po prostu Dzień Słodyczy. To nie tak, że ja tylko w ten dzień jem słodycze, tylko wtedy moi rodzice kupują dobre ciasta, zajadam się dosłownie kilkoma pączkami,jest po prostu słodki nastrój. W tym roku jestem gospodarzem w swojej klasie, dlatego załatwiłam nam pączki. W sumie było ich 67. Starczyło dla każdego po dwa i dawaliśmy po jednym dla każdego nauczyciela, z którym mieliśmy lekcje. Powiem szczerze, że po tych dwóch pączkach już miałam dość. Na dodatek jutro walentynki w mojej szkole, więc trzeba się przygotować tak jak pisałam w poprzednim poście mam zamiar świętować je po prostu fajnie się stylizując. To jest bardzo słodki dzień. Oto kilka zdjęć z mojego Tłustego (słodkiego) Czwartku:








Niestety jutro kartkówka z historii i trzeba się uczyć...


 Na szczęście jest jeszcze ze mną muzyka. 
To teksty piosenek, które chcę opanować do perfekcji.
Pozdrawiamy i życzymy słodkiego Tłustego Czwartku
JASZ- Julia, Agata, Sandra i Zuzia

2 komentarze:

  1. o jejku uwielbiam ten dzień można wtedy jeść jeść i nie myśleć że za dużo. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, tylko pozwól, że zrobię to w sobotę. Ja średnio przepadam za tym dniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każdy komentarz. Zależy nam na tym, aby blog wam się podobał ;)