Image Map

20 lutego 2015

Cześć.
Niestety od poniedziałku do dziś cały czas leżałam w łóżku, ponieważ choroba mnie do tego zmusiła, a z gorączką nie ma walki. Chciałam coś napisać, ale nie miałam siły. Zdjęć natomiast nie wstawię, ponieważ podczas chorób strasznie wyglądam i po prostu nie chciałam.
Chciałam was poprosić, abyście pisali do nas propozycje na wyzwania i pytania.
Raz w tygodniu bądź w miesiącu, będziemy robić zdjęcia i nagrywać nasze zmagania i odpowiedzi na pytania. Wszystkich was serdecznie zapraszamy.
( I tak to ja postaram się wygrać! : ))
Tutaj kilka fotek z naszego godzinnego wyjścia
 do parku widokowego obok naszej szkoły:







Serdecznie was pozdrawiam i proszę, abyście podawali nam wyzwania oraz pytania.
Nowy post już jutro!!!
Pozdrawiamy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za każdy komentarz. Zależy nam na tym, aby blog wam się podobał ;)