Image Map

31 stycznia 2015

Zakupowe łowy

Przepraszam, że tak późno, ale byłam na zakupach i myślałam o poście. Doszłam do wniosku, że po prostu powstawiam kilka zdjęć z moich szaleństw i mimo, że nie jest tego dużo uważam, że miałam naprawdę udane zakupy. 
Cudna bluza z żyrafami New Yorker cena: 19.95 zł
Bardzo mi się podoba! Na rękawach są śliczne frędzle, a na przodzie widnieje napis: SO WHAT. Kaptur jest ozdobiony cudnymi uszkami żyrafy. Bluza jest w kolorach szarym, czarnym i białym.

Czarny sweterek New Yorker cena: 19.95 zł  
To zwykły czarny sweterek, ponieważ mój był już za mały. W tej cenie szkoda mi było go nie kupić.
Tshirt w czarno szare pasy New Yorker  cena: 9.95 zł
To tshirt, który kupiłam już dawno,dokładnie przed feriami, ale nie zdążyłam o nim napisać. Wygląda jak stara, powyciągana bluzka i taki właśnie ma urok. 
Koszula w kratę Reserved cena: 49.99 zł
Jest bardzo ładna. Brakowało mi koszuli w kratę, więc jak tylko ją zobaczyłam od razu zabrałam do przymierzalni. Bardzo mi się podoba.




















Piszcie do nas, komentujcie i obserwujcie.
Bardzo wam dziękuję za wszystko i tym, którym zaczęły się ferie życzę miłego odpoczynku. Wchodźcie w zakładkę Photos o komentujcie!
Dziękujemy!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za każdy komentarz. Zależy nam na tym, aby blog wam się podobał ;)