Image Map

4 czerwca 2015

Zmiany- nowość?

,,Przepraszam, że tak dawno nie pisałam" to brzmi tak znajomo. Ok. 2 miesiące temu pisałam to samo, ale teraz po dłuższych zmianach stwierdziłam, że całkowicie zmieniam to jaki będzie blog. Wiem, że sama gdy chcę coś kupić najpierw o tym czytam lub gdy chcę jakoś fajnie się ubrać, szukam inspiracji. Długo myślałam, czytałam i oglądałam i teraz wiem. To będzie jakby poradnik z radami, przemyśleniami i inspiracjami. Za dużo nie napiszę, ale wiem, że będzie to duża zmiana może i nazwy, jeszcze nie wiem. Mam wiele inspirujących piosenek, książek, zdjęć i filmów, które mi pomagają, a chciałabym się nimi podzielić z wami, bo może wam też tak dodadzą otuchy albo nawet nauczą czegoś jak mnie. Prawda jest też taka, że chciałabym, abyście to czytali i aby robiło to choć kilka osób, a tak się nie dzieje. Nie przepraszam, może ktoś to czyta, ale albo dlatego, że chce wypromować swojego bloga poprzez zdobycia obserwatora lub zostawienie komentarza, albo naprawdę czyta choć jest bardzo mało takich przypadków. Marzę o tym, aby komuś naprawdę sprawiało przyjemność jego czytanie. Dziękuję!
Zacznijmy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za każdy komentarz. Zależy nam na tym, aby blog wam się podobał ;)